måndag 31 januari 2011

Förberedelseveckan!


Så var det snart dax igen! Mycket som skall hinnas med denna veckan. För på fredag är det tid att döda cancer igen! : )

*Intervju med en tidning om min "miss i vården" ( mer om det senare)
*Provtagning
*CVK insättning
*Hämta pass
*Hämta biljetter till Eurohorse, som jag fått av Wallenstam.
*Hämta Tradera paket.
*Tvätt och städ
*Två besök i stallet för att motionera tant hästen.
*Planera för barnen mm mm
Till de trevligaste utav alla saker hör två tillfällen av massage, som jag skall få! Imorgon kommer CEB hit och ger mig "regndroppsmassage" ingen aning vad det går ut på men tror att det blir härligt : )
Ska klämma in ett frisör besök med rakning ( av huvudet ; ) om jag inte gör det själv hemma...det har börjat lossa nu. De sa att det skulle börja efter ca 7 dagar men det började ömma i hårbotten efter 14 dagar och nu lossar det ganska mycket hår när jag drar handen genom det. Jag har ju väldigt kort hår eftersom jag förberett mig genom att klippa det kortare för varje gång. Två peruker, en lång och en kort samt en "tub turban" i svart och en grå mönstrad Gudrun Sjödén sjal har jag som längtar efter att pryda och värma mitt framtida skalliga huvud!
Nu får det bli sängen så jag orkar med mina sysslor ; )
Godnatt alla fina!

6 kommentarer:

  1. God natt Fin! :-)
    Kram Ulle bulle

    SvaraRadera
  2. Du kommer se ut ännu mer som en prinsessa med perukerna än vad du gör nu <3 Tycker du är så stark som tar dig igen dagarna med racefart även om det säkerligen inte känns så ibland! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Empress! Det är du det!
    Fasen...på den listan måste du klämma in vila på soffan med din kamrat.. hahahahah ville INTE gå iväg igår...det e ju bara för gött i din soffa...
    Puss!

    SvaraRadera
  4. Kram liten du är söt hur du än är i eller utan hår kram igen.

    SvaraRadera