tisdag 1 februari 2011

Regndroppsmassage...

Dagen började med blodprovstagning inför morgondagens CVK insättning och fredagens andra cellgiftsomgång. Exakt 8 min tog det allt som allt! Ibland är det "gräddfil" när det står JK och Akut på !
Sen kom CEB hem och gav mig "regndroppsmassage". En hel radda med eteriska oljor som hon droppade på och masserade mjukt in. Mycket skönt och avslappnande och jag somnade som alltid vid massage : )
Sen drack vi te och läste " Hänt Extra", detta vetenskapliga magasin är så intressant inte minst när man är hemma och sjukskriven ; )
Fick även lite uppdatering om hur läget är på bebisfabriken...och det verkade vara som vanligt ; )
Ridningen av gamla tant hästen hoppade jag över idag och hon var lika glad för det! När jag kom ut så stod hon hukande för regnet och ville in! Vem sjutton vill stå ute i det vädret och bli våt och kall? In i ny torvad box och mumsa hö kändes som ett bättre alternativ ; )
Till sist... Filippa som perukmodell!

7 kommentarer:

  1. Haha...men Nadja...stackars filippisen som e gammel och inte kan säga i från...
    kram

    SvaraRadera
  2. Hhahahhahhahahahha!!!!!!!!
    Hoppas FESK¤¤¤¤¤burgarna blev goda ;-)
    Puss

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha tanthunden.

    SvaraRadera
  4. hahahaha gud så söt :)

    SvaraRadera
  5. Sådan matte sådan hund, ni gör er bra båda två ju:-) Kram till dig! Charlotte D

    SvaraRadera
  6. Vad fin hon blev gamlehunden...! ;-)
    Kram Ulle bulle

    SvaraRadera
  7. Filipa är en naturbegåvning i modellbranchen...heheehehe
    Stor kram till er båda!

    SvaraRadera