måndag 17 januari 2011

Samma,samma


Trött som attan även idag ! Har dock tvingat mig med spårvagn till Masthuggstorget med bästa R och vovven S. Ett besök på Apoteket och på Hemköp stod på agendan, och med min vanliga tur så var min medicin slut från tillverkaren...de skulle dock ordna fram något annat till senare i em. Eller rättare sagt, min andra hälft får ordna det för jag orkar helt enkelt inte ta mig dit igen idag.
Har fått fixa med F-kassan dessutom för mitt i allt så glömde jag ju såklart att förnya mitt sjukintyg! Men på JK är de toppen så de skulle fixa ett redan idag och posta till mig : )
Pratade med "min" sköterska som är toppen och tackade henne så mycket för att hon tog så fint hand om mig under min första behandling, och verkligen tog min rädsla för illamående på allvar!
Annars har jag mest vilat idag. Min fantastiska mamma/slav ; ) har varit här hela dagen och plockat och grejat, lagat köttbullar och köttfärssås! Äta klarar jag om än inte lika stora mängder som innan, magen vill ha lite mat men ofta för att må bra verkar det som. Det känns även som om illamåendet håller sig bättre i schack då.
Just nu får jag massage av min goa 3-åring, man blir så varm i hjärtat av sina små trut ungar <3

6 kommentarer:

  1. Bra att du får petat i dig liiite mat ialla fall <3 och dricka!
    Lilla plutten! Underbart att få lite pluttis massage<3

    SvaraRadera
  2. Du har fantastiska människor och trutungar runt dig! Ringde M igår, nu förstår jag ju varför han varit så stressad på sistone... Säg till om det är något jag / vi kan hjälpa dig / er med.

    Svinstor kram från fransmannen och hans brud.

    SvaraRadera
  3. Det finns aldrig mediciner numera i alla fall inga som är bra..... eller som man ska ha.... Tröttsamt. jag fick beställa ondansetron via apoteket på internet, och använde migav Östras apotek de kan man lita på förstår du. Apotekets internet tjänster samt en fullmakt så slipper man de små trista momenten av ilska f-kassan samt deras internet tjänster är också bra
    kommer någon dag kram kram

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att du kan äta om än lite...
    Jag tänker på dig som sagt...jag finns här....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag älskar dig så min underbara modiga unge! Å blir så j-a stolt å glad trots att jag ser ut som en stressad "råtta! Det är tufft hela skiten men mitt i allt så är du så bäst på det du gör och din roll som mamma är värd 1000000000 medaljer ! Vid din sida ska jag vara hela vägen mot friskhet och hoppas jag räknas in till tjejgänget som ska till Grekland trots att jag går med stormsteg mot ??? du vet vad ha ha ha

    SvaraRadera
  6. var är min dagliga Nadja läsning? Dina fans hungrar=)=) Ses på torsdag!

    SvaraRadera