tisdag 25 januari 2011

Helt som vanligt : )




Idag är första dagen som jag känt mig helt som vanligt ! Inte trött , svag eller ledsen. Det har varit en toppendag helt enkelt : ) Jag började med att städa nästan hela lägenheten och tvätta lite.
Sen kanske toppenkänslan förstärktes av att jag och väninnorna A och J var på Freeport och Ikea ; )
Med visst tempo ( för att J bor i skärgården och har en båt att passa) så hann vi ändå shoppa en hel del. J som inte skulle ha nåt direkt...satt överbelamrad med påsar i bilen sen. Jag har gått länge och tittat på de fina Ittala muggarna på bilden, och idag slog jag till! Kände att jag ville köpa något som jag aldrig skulle lägga pengar på annars. Nu står de så fina och nydiskade i skåpet om du har tur så kanske just DU får dricka te med mig i dom när du kommer och hälsar på ; )
En B-H blev det oxå...kändes dock lite sorgligt där i provrummet med mitt stympade bröst...eller kanske det andra bröstet var ännu sorgligare ; ) beror lite på hur man ser på det ; ) men desto viktigare att ha fina underkläder!
Jag längtar dock till bröstkorrigeringen (som typ sker om flera år men ändå) fast vilken kvinna som ammat i 3 år gör inte det ; )
Nu på kvällen bakade vi en morotskaka på en mix som moster köpt med sig från Norge, mums! Gick väl sådär att hålla sig från sötsaker ; ) Jag kommer väl snart se ut som onkel Fester i familjen Adams ! Apropå det så behöver jag köpa en riktigt bra concealer !

9 kommentarer:

  1. <3

    Söt ska sött ha :)

    Magic Concealer by HR ;)

    M2 hälsar också..

    kramar
    Ulrica

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att läsa att du haft en bra dag! Kram marie

    SvaraRadera
  3. Du underbara du. Jag älskar att läsa din blogg. Jag kan riktigt höra din röst igenom din skrift.

    Katten med biffen
    Puss

    SvaraRadera
  4. Clearasil finn stick! Täcker gött . Ja herreguud va jag fick shoppat loss! Tack för idag.

    SvaraRadera
  5. Fru hälsar och håller med föregående skrivare om Magic Concealer by HR, och tillägger att "Cover all mix" (makeup store) är bra även den och kostar halva ungefär. :)

    SvaraRadera
  6. Va gott att du haft en sådan underbar dag fint att sådana fortfarande finns framföratllt till de som bäst behöver dessa. Kram

    SvaraRadera
  7. Hipp hipp hurra! För en sådan dag!!!

    Läste nått bra i går.....
    Ibland behöver själen också tofflor o morgonrock!

    Puss, lilla grodmamma

    SvaraRadera
  8. Bara underbart !! Vilka muggar sen då blir grön av avund ...nä bara skoja men så vackra dom va !Gött mos sister fester ha ha ...MM

    SvaraRadera
  9. Aja...då e det ju bara Ullared kvar att besöka trots att du inte får...:)
    Tar gärna en "kopp" te i de muggarna...Mina bröst är en sorglig syn utan att ha behövt ta bort en bit som du...Så vi kan bilda klubb...
    Många kramar till finaste Nadjan i världen...

    SvaraRadera