söndag 16 januari 2011

Trött, tröttare, tröttast

Idag är tröttheten nästintill förlamande.Jag har mest legat pladask på soffan. Farmor är här och bakar bullar med G och L så att de blir lite sysselsatta.
Min fina vän C ringde för att hon hade ett par ir-terapi brallor som var sköna mot ryggvärken. Hennes äkta hälft var dessutom så snäll att han kom hela vägen från Rävlanda och lämnade dom! Så de har jag har jag haft på mig vid tre tillfällen och det har vart toppen!! Väninnan C har varit med om mkt i sina dagar med sin kropp så hon har många ess i rockärmen för välmående.
Annars längtar jag mest bort och drömmer om resor till sol och bad och god mat! Kanske en och annan kroppsbehandling för att mjuka upp den stela och trötta kroppen...
Solsidan kl 20 ikväll oxå såklart, så jag får fylla på lite på skrattkontot : ) Tills dess är det vila..

4 kommentarer:

  1. Behöver man någon "himmel" med sådana vänner?!
    Bättre än så här kan det ju liksom inte bli....

    Pöss o kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt trött bild :) Hoppas att du snart känner dig piggare ! Kram

    SvaraRadera
  3. Pussar i massor! Tror att Solsidan gör lite gött!!!

    SvaraRadera
  4. Solsidan var helt underbart!!!

    Här poppade vi cava och åt hemgjorda kalasgoda tapas!! Jag älskar Solsidan!!!!!!Puss och som björnen känner jag mig jämt.....bakifrån!Pöss!

    SvaraRadera