torsdag 13 januari 2011

Sista måltiden...


Ja så känns det...lite som om jag ska typ "avrättas" imorgon...har lixom längtat men ändå inte. En märklig skräckblandad förtjusning. Lite som att föda barn. Man vet att det kommer bli jävligt men inte riktigt hur jävligt...förhoppningsvis kommer man ut hyfsat hel och levande på andra sidan. Full av förundran och kärlek till livet...Allting har sin tid, det är så det e.
Idag har väninnan J varit här med fin fina lyx presenter. J kan ALLT om fina lyxiga saker och när jag blir så där snuskigt rik så ska hon vara min personal shopper ; )Bla ett underbart ljus från " Voluspa" som jag nu har bredvid min säng, det doftar såå gott. Om ni inte har något så köp omedelbums! Vi hann med att fika två gånger oxå, vanilj bulle och semla från Franska bageriet i Majorna : )
Sen en snabb visit för att gratta T som både fyllde år och blev Folkhälsovetare idag !
Till sist körde väninnan M mig till Burger King för att införskaffa nattvarden. Ska jag kräkas i 18 veckor så kan jag likväl trycka i mig idag : )
Fast jag har bestämt mig för att må bra! Med anti kräk medicin,homeopati och akupunktur så ska jag fixa detta! Nu ska här dödas cancer celler! Håll i er för nu kör vi !!

10 kommentarer:

  1. Du e för fan helt otrolig Nadja,,klart du skall döda cancer celler,,kill them all,,tänker på dig dygnet runt, inte för att det hjälper dig men jag gör det. Följt dig på bloggen sedan i går,, du skriver så fantastiskt så man bara bryter i hop,,, fantastisk kvinna är du... Du vet var jag finns om du skulle vilja.. Stor Kram.

    SvaraRadera
  2. All min astroenergi överför jag genom datrotrådarna så att din energi förstärks och att de dumma cellerna som vill leva sitt eget liv begår självmord,,
    Med dig i tankarna
    kram kram
    Giovanni

    SvaraRadera
  3. Älskade Nadja!
    På dem j-a!
    ..du är i mina tankar och imorgon börjar belägringen. Nadja "Seagal" -full throttle, fast när jag tänker efter så är du nog mer Chuck Norris. ;P Round house kick them!
    Ett samtal bort finns jag dag/natt -det vet du.

    kramar
    Ulrica & cobbisarna

    SvaraRadera
  4. Häng dem högt! Du är grym.

    SvaraRadera
  5. Om det är någon som klarar det så e det väl du, du e go stark duktig underbar rolig underhållande 4abarnsmor och arbetskamrat. Slå ihjäl dom ge dom va de tål så att de försvinner för gott. Hoppas på det bästa gör en på jobbet.Kramar i massor till dig.

    SvaraRadera
  6. Du kommer klara det utmärkt för du är stålkvinnan :) Kramar

    SvaraRadera
  7. Skickar healing energi till dig idag så att cytostacan tar rejält på de fula c-cellerna....och för att du skall klara detta med så lite illamående som möjligt....kramar i massor!
    Till Dig och till familjen!
    jag kommer o håller om dig näste vecka!

    SvaraRadera
  8. Önskar dig all lycka till! Tänk inte att du ska må illa!! Hör av dig när du orkar! Skickar massa styrkekramar!! / Bröstsyster "Tirre"

    SvaraRadera
  9. Jag säger som syrran : Häng dem högt!
    Du är den modigaste jag vet.... jag vet att det låter som en klyscha... du vet man säger till sina barn osv...
    men du är verkligen det modigaste jag vet.....

    Puss

    SvaraRadera
  10. puss min älskade starka syster, klar du kommer ut hel på andra sidan i en lite uppdaterad och kanske vem vet tillochmed bättre person:) är det enda positiva med piss i livet man blir så jävla klok av det:) älskar dig och du vet du e mycket bättre än alla de andra men det e vår hemlis;) kram och snurr med tårna;)

    SvaraRadera