fredag 7 januari 2011

Gollum look alike ; )

Har idag beställt tid hos perukmakaren. Seriöst..jag vet inte ..känns så sorgligt med peruk och inte riktigt mig lixom. Känner att man ser ut som Gollum i olika varianter. Idag var jag med A och lilla G på stan och lyckades se en ung tjej med peruk och mössa samt en med sjalett som hade sminkat sig lite för mycket som om hon skulle kompensera hårförlusten med extra smink..båda såg inte kloka ut! Snälla säg till mig om jag ser ut så !! Som det känns nu så kör jag på ollon stilen med mössa om det är kallt.
I vilket fall var vi och höll gemensamma väninnan J lite sällskap när hon tatuerade sig på www.allgoldtatto.com hon var sååå grym i tre timmar låg hon utan ett pip! Själv ligger jag alltid i sprättbåge och ylar trots viss bedövning...smärta är lixom inget för mig helt enkelt ; )
Nu vankas det kinamat och fredagsmys. Två barn är utlånade så här är riktigt lungt.Lite tomt när flocken är delad bara. Trevlig fredag på er alla !

5 kommentarer:

  1. Nadja!
    En vän till mig går igenom exakt samma som du, samma typ av cancer fast hon får avvakta operation då tumören måste krympas med cellgifterna först. Hursomhelst, hon har fått en skitsnygg peruk, hon tycker själv hon är snyggare nu :D Du kommer vara strålande som ollon eller med peruk, det är jag säker på. Om du behöver hjälp med pyssel av hästen nån gång är det bara att hojta, har en liten dam som mer än gärna ställer upp med min hjälp förstås. Nu vankas fredagsmys le grande här oxå.

    Kram Jenny (flåset ;)

    SvaraRadera
  2. Nadja du är fin redan från början, du kommer va jätte fin oavsett vilken peruk du hittar. Fina människor blir aldig fula....

    SvaraRadera
  3. Trevlig fredag till dig o familjen!
    Det finns ju alltid mysse o sätta på sig!

    Och håller med föregående talare...fina människor blir aldrig fula....tom. Gollum hade varit fin om han inte var så elaker!

    SvaraRadera
  4. Nej du ser inte ut som kvinnan på stan eller "sminket" i affären! Jag vet för jag var där!
    Du gör och har på dig precis det du känner för och vill när den tiden kommer...
    <3<3<3

    SvaraRadera
  5. nadja en så vacker månniska som du så fin både på in o utsida kan aldrig bli ful!!!! oavsett om du kör ollon stilen eller med peruk =)stor kram

    SvaraRadera