tisdag 18 januari 2011

Kortison insomnia...


Efter två nätter av sömnlöshet kändes kroppen bara så orkeslös...har mest legat och vilat idag. Kollat på när E har fixat i tjejernas rum....oh my got vilka fynd det gjordes under sängen...lilla G är definitivt boven! Sen kom A och slängde ihop en tjockpannkaka när jag slaggade på soffan.
När alla var hemma så tvingade jag mig upp att laga mat, sittandes på en stol i köket ; ) alla sätt är bra utan de dåliga !
Fantastiskt gott med hemgjort mos och gräddsås och så min mammas köttbullar som hon gjort i förväg och lagt i frysen...ååå vad gott det blev.
Bjöd bästa R på en portion enligt devisen " i will work for food" ; ) sen blev det en "handikapp" promenad i slow motion runt kvarteret, men så skönt med lite luft, och jag känner mig faktiskt piggare efter det!
Nu blir det ett gott bad och sen godnattmedicin för att garantera sömn.

8 kommentarer:

  1. Hoppas du får sova gott inatt! Krama alla barn, stora som små :)

    SvaraRadera
  2. Bra Nadja! Nattmedicinen är bra!!!!

    Sov gott :-)
    Puss

    SvaraRadera
  3. Tänker ofta på dej Nadja och önskar dig alla styrka, kraft och hopp man kan få!
    Gott att du kan äta lite! Nu önskar jag dig sömn å vila och en god natt!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. God natt och sov riktigt gott.

    SvaraRadera
  5. Natti natti :-)
    Önskar jag dig!
    Ulle Bulle

    SvaraRadera
  6. Hoppas du kunnat sova inatt.....God natt sömn är en underskattad gåva sålänge man Kan sova! Kramis

    SvaraRadera
  7. Du verkar kämpa på riktigt bra! Hoppas du har bra tabletter som hjälper dig sova, jag brukar ta lugnande dom första dagarna och det hjälper! Haha vad bra du beskrev promenaden, man känner sig verkligen handikappad,små babysteps i slow motion men det är skönt med frisk luft! Kämpa på! Tänker på dig! Kram Therese

    SvaraRadera