onsdag 26 januari 2011

Roadtrip...



Idag har jag varit på roadtrip till Grebbestad! Väninnan M ( med "klumpfot" på gasen) var chaufför och A var sällskapsdam/baksätessnarkare ; ) Det var ett besök hos Krister Jansson,som har företaget "JIBA", han är homeopat/naturläkare mm. och har en speciell behandling för att stärka kroppen vid cancer och cellgiftsbehandling. Ett mycket intressant besök, och med mig hem har jag en arsenal med immunförsvarsstärkande homeopatmediciner och kostråd. Allt för att jag skall må så bra som det är möjligt att göra under denna tuffa tiden. Så nu kör vi traditionell och alternativ behandling ihop och det känns så bra : ) och alla mina inblandade doktorer tycker det är ok.
Blev så trött när jag kom hem att jag slockna på 1 minut...nu har jag varit och druckit en cider med bästa R...så nu e jag lika trött igen ; )
zzzZZZZZzzzzzzZZZZ Godnatt gott folk!

5 kommentarer:

  1. Natti Natti !
    *undrar vad Nadja ska drömma i natt * ;) pöss

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt att det känns bra för dig hjärtat ,vad glad jag blir! Å en cider e ju aldrig fel ...go natt MM

    SvaraRadera
  3. Underbart...men inser att vi nog är mer soulmate än jag trott.
    Det är mina takter....problem > vad kan man göra åt detta/vad gör vi nu.... > research>> lösning

    Inte bara vara offer...och sätta sig ner vid vägen! Stor kram till en fantastisk tjej...
    Hur blir det med fin muggarna...får jag dricka i dem eller? ;)

    SvaraRadera
  4. Klart du får komma och dricka te i fin muggarna : ) Nästa vecka? Vi kan väl höras på Facebook eller sms !?

    SvaraRadera
  5. Underbart!!!! ja ja ja ... jag skulle väl inte kalla det baksätes snarkare.. utan mer blundade lite.... hahhhaha
    Grymt att du e kittad med grejer! och att du fick en cider :-)
    Puss
    A

    SvaraRadera