fredag 4 februari 2011

Nadja vs cancer 2-0 !


Idag var det så dags för FEC kur nummer två. Alla mina prover såg bra ut. Vita var helt normalt och blodvärdet hade tom gått upp ! Ska fortsätta var flitig med min Blutsaft, Mivitotal,Probion och vetgräset som jag tror hjälper mig samt homeopat medicinen såklart! Har däremot inte varit så duktig på kostomläggningen, som innebar inget socker,vitt mjöl,mjölkprodukter,alkohol eller te bla, utan vegetariskt med mkt frukt, grönt och fullkornsprodukter. Ska försöka bättra mig...
Dagen började med en underbar kolhydrat bomb till frukost med maken och väninnan T på Le Pain Francais i Linné. Oh lalala vad gött det var! Kan det inte vara modernt och hälsosamt att vara en tjockis ? Jag hade lätt kunnat väga 150 kg!
Kl 11 var det dags för cyton och min trevliga ssk var där och tog så fint hand om oss : ) allt gick väldigt smidigt med cvk´n och allt som allt tog det 1 timme.
Nu är jag hemma och "inväntar helvetet", eftersom jag tydligen visade ögonvitorna sist så tänkte jag lägga upp en bild från "Exorcisten" men den kändes lite väl magstark...hoppas definitivt att jag inte såg så hemsk ut!
Så nu är det dags för böner,healing,handpåläggning och så hoppas vi att Gud,Jesus,Buddah, Allah, Harald Treutiger,tomten och Lillstrumpa är på min sida och låter denna helgen bli bra och någorlunda biverkningsfri.
Kram till er alla och ha en fin helg!

11 kommentarer:

  1. kramar tillbaka och lycka till!

    <3

    Ulrica & alla M's

    SvaraRadera
  2. Styrka, ktaft och tålamod i massor!!!!

    SvaraRadera
  3. Änglapatrullen redo ....dom tittade förbi mig först å sa hej å sen svich hem till dig ! Kan väl va ganska skönt ibland med "osynlig" personal. å sig till när du vill ha mjuk beröring då tar jag kvasten över.....

    SvaraRadera
  4. Knäpper händer å fötter å kanske kör nån kamasutragrej så att du får en bra helg.

    SvaraRadera
  5. massa kramar till dig oxå vännen o hoppas för allt i världen att du får en fin helg!!!!
    kram lollo

    SvaraRadera
  6. Jag håller med jenny!
    Jag och Buddah och korset och Shiva står givakt!!!! här ska det banne mig inte slinka ngt emellan!!
    PUSS!!!

    SvaraRadera
  7. Stor kram till dig! Håller tummarna för att du ska få en bra helg:-)

    Du är ju kanonsnygg i snaggat!! Kram Charlotte D

    SvaraRadera
  8. Hoppas det blir bra och inte så jobbigt. Tänker på dig. Massor av Kramar.

    SvaraRadera
  9. Så fin du är i snaggat !!! Skickar krafter o kramar i massor för välmående och en bra helg!

    SvaraRadera
  10. Finaste N :o) sänder mer healing under hela helgen så fort jag hinner o kommer åt en stund.....
    Att medicinen skall döda C och att du skall mås å lite illa av den som det bara är möjligt!
    Jätte kram till en "vass lady" <3<3

    SvaraRadera
  11. Kram till dig från oss alla i femmans lag.

    SvaraRadera