söndag 6 februari 2011

Dag tre.


Fantastiskt! Denna gången mår jag så mycket bättre.Första kvällen mådde jag fasligt illa, ögonen brände och huvudet likaså.Andra dygnet helt ok, medicinen håller illamåendet i schack och jag har varit ute en sväng och rastat hunden. Tredje dagen har jag varit på promenad i tjugo minuter! Om man jämför det med sängliggande i tre dagar första gången så känns detta otroligt! Tror att det är homeopat medicinen som hjälper till, för så här bra placeboeffekt finns inte!
Helgen har varit hyfsat lugn och barnen har varit "utarrenderade" i omgångar.
Förövrigt fäller jag hår som en hund...rakade ju mig 3mm i veckan,men nu börjar det falla ordentligt så jag får väl raka mig helt kal i dagarna. Fy attan vad det är kallt utan hår...och så ser jag så fasligt tjock ut...men det är väl en världslig sak i sammanhanget egentligen...
Drömmer om resan till Grekland istället... i veckan beställer vi nog, jag och tjejerna : ) My tribute to life trip : )
M längtar mest efter att cvk´n ska bort så att vi kan köra en fet brottningsmatch, jag vill ju köra mma, så ibland hetsar han mig och kör olika grepp...men tyvärr icke med cvk!
Nu tacos och sen soffmys!

5 kommentarer:

  1. Men fy faan vad härligt.

    SvaraRadera
  2. Underbart vackra N......att du mår bättre denne gången.....stor kram till både dig och familjen!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!
    Hälsa M att han kan ta en brottningsmatch med L så kan du och jag titta på ;)

    Kramar

    Ulrica & M's

    SvaraRadera
  4. Hahahaha!!! Brottar Nadja! Så gött att det är bättre denna gången!!

    SvaraRadera
  5. Kunde inte svara på smset då mina pengar var slut på mobilen...Klart du ska till grekland, där är så vackert...Underbart att det går bättre denna gång...Många kramar, massa....
    MariaF

    SvaraRadera