torsdag 17 mars 2011

Vilken härlig dag : )


Har idag varit ute på Donsö med väninnan A lilla G och Maja "the piraya". Vi har hängt hos J eller "tatueran´s" som de kallas därute ; ) I vanlig ordning så höll hon "hov" med god fika och lunch. Vi har skrattat så tårarna spruta : D Och planerat lite inför vår tripp till Grekland och Karpathos...nu ska vi bara bestämma om det blir Amopi eller Karpathos stad...hur mycket stad det nu är. ; ) Skönt att flytta fokus lite...för imorgon är det dax för cellgifter igen . Tre FEC kurer har jag gjort och tre Taxotere återstår, halvvägs känns skönt. Men jag ska inte sticka under stol med att jag är livrädd för de vidriga biverkningarna, så jag har väl inte varit på topp denna veckan. Dessutom känner jag att jag och läkaren inte "klickar", så veckans läkar besök kändes inte så kul,speciellt inte när vi diskuterade dos, och min framtida rekonstrution. Trist med folk som inte kan tänka lite "utanför boxen" eller åtminstonde vara lite vidare i sitt tänk och kanske väga sina ordval lite en aning...men är man doktor så är man. Något som är glädjande är att artikeln om mig och min "felbehandling" kommer att vara med i denna lördagens nummer av " Göteborgs Fria Tidning" den finns lite överallt men i Majorna på Coop Mariaplan och kiosken vid Ekedal iallafall. Så Nu har ni fått ett uppdrag, att köpa den på lördag och läsa såklart ; ) sen får ni gärna kommentera vad ni tyckte.
Och såklart glöm inte hålla tummarna för mig imorgon mina vänner.

5 kommentarer:

  1. Jag håller alla tår o tassar, hoppas att du inte får alla biverkningar, lila grodmamma.

    SvaraRadera
  2. Skall tänka på dig idag och hålla allt som går att hålla fina Nadja, det kommer att gå det är jag säker på Kram och lycka till. Ser fram emot nästa rapport.

    SvaraRadera
  3. Marie andersson18 mars 2011 kl. 00:22

    Det kommer att gå bra Nadja! D u är halvvägs nu och har mycket bra att se framemot. Vi är många som tänker på dig och du är så saknad hos oss på jobbet.håller alla tummar för dig nu att det blir lindriga biverkningar. Kram

    SvaraRadera
  4. Hemköp på Vasagatan har oxå Friatidningen!
    Jag rusar och köper! Ber för dig under din behandling..kram <3

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig extra imorgon...Kram

    SvaraRadera