söndag 13 mars 2011

Shop til you drop..



Som vanligt har det varit full rulle i helgen ! L fyllde 6 år i lördags och det firades såklart med buller och bång : ) En prinstårta med spindelnät stod på bak önskelistan och "kaka med sås på " dvs silviakaka som är barnens favorit! Mycket presenter blev det, och lilla herrn verkade mer än nöjd när han slocknade typ vid sju... Vi andra kollade melodifestivalen såklart och förbarmade oss över de stackars Ballerina kexen som var kvar ; )
Söndagen har bjudit på shopping på bla stadium xxl, barnen fick crocs ( äkta för 149:-,mkt billigt) och jag köpte röda converse och en tröja från svea.

Egentligen var det ett kompost galler jag skulle köpa att ha till valphörnan...men jag kom hem med mycket annat förutom just det...vilket betyder att jag måste åka och shoppa lite till innan jag hämtar upp lilla Maja imorgon kväll ; )
Nu på kvällen har jag börjat måla om en byrå som ska stå i sovrummet...det tar ju sin tid med tre lager lackfärg som ska torka 16 timmar mellan strykningarna, och bara ett lager gjort...allting har sin tid som det heter ; )

Hoppas ni alla haft en skön helg. Nu väntar en ny vecka, med nya möjligheter : )

3 kommentarer:

  1. Ååå fin trøja fina skor, bra med byrå och glad før Maja kommer hem och igen puss till L:) Kram från systermoster

    SvaraRadera
  2. Men köpte du skorna på brandworld oxå? jag måste deff dit på torsdag...
    Hursomhelst, nu kommer du blir ännu tjusigare med dessa nya atteraljer...Tack för ebjudandet om Ikea, nästa gång följer jag gärna med, behöver köpa korgar till leksakerna i leos rumsavdelare...Kram

    SvaraRadera
  3. Du är så stark!! Jag beundrar dig! Jag och min sambo har också blivit sugna på att skaffa en liten valp, men vi väntar nog en stund! Jag är tillbaka från första Taxotere, du kan läsa på min blogg :0)
    Solen börjar titta fram i Sthlm så ska ut och njuta av den!
    Miljoner Styrkekramar // Bröstsyster

    SvaraRadera