fredag 29 april 2011

Min sista cellgiftsbehandlng...

En underbar känsla ! Det som kändes så avlägset är äntligen här! Jag har avklarat mina 6 behandlingar!! Hurra och tjohoo! Nu väntar iofs 7,5 vecka av strålbehandlingar dvs 33 st med start sista veckan i maj. Men det skrämmer mig inte alls...ännu ; ) I jämförelse är det förhoppningsvis en piss i havet!
Nog om detta och mig nu.
Vad jag har har tänkt på i flera dagar är lilla Tindra som förlorade sin kamp och hennes familj som står med sin ofattbara sorg och saknad på ruinens brant och med känslan av att inte kunna ge sitt barn den begravning de vill. Så jag ber er gå in på www.tindraskamp.se och ge ert bidrag. Många bäckar små...

Man får vara anonym med sin donation.

3 kommentarer:

  1. Man blir så varm i hjärtat när man läser att du orkar tänka så på andra i din egna kamp det måste tyda på styrka. Kram Nadja och Grattis till den sista behandlingen.

    SvaraRadera
  2. Hur lägger man in den där samlain-rutan, behöver nog assistans med det...försökt ringa dig ang ikväll från min hemtele, men ej nått dig, inga pengarpå min mobil...Ring mig sen när ni e påväg om du ser detta i tid.....Maria

    SvaraRadera
  3. http://svt.se/2.22620/1.2421579/lina_vi_hinner_do_innan_besked_kommer

    Ännu en som blivit felbehandlad...
    Skickar en kram till en vän....Maria F

    SvaraRadera