tisdag 19 april 2011

Ja det är våren, ja det är våren, som har kommit igen...


Varmt som bara den är det ute : ) känns inte som det var så längesen det var begynnande istid...men det är just nu ett minne blott! Våren är här och det betyder att min cytostatika kur strax är klar. Jag känner mig ivrig att få göra den sista behandlingen som är den 29/4 och på valborg får häxorna i slottskogen bränna lite extra för mig !Sen är jag klar med skiten! Iallafall nästan...strålningen kommer förhoppningsvis inte "ta" så mycket av min person... just bring it on ! För att ge min hud bästa förutsättningarna att reparera strålskadorna har jag fått ett eminent serum av min bästa " U " från " Estee Lauder".
Presenter är något utav veckans tema för mig ; ) två fantastiska paket från min favorit butik "Lush" ett fick jag av mitt nuvarande arbetslag och ett från mitt gamla lag. Tusen tack : ) Ett spontan besök på dörren igår kväll oxå där "E" som jag har doulat stod med en underbar vårkvast med körsbärskvistar och pioner ! Två utav mina favoriter hade hon prickat in ! Man blir alldeles varm i hjärtat. Tänk så många finisar jag har runt omkring mig : )
För att få lite balans (eller nåt) så kommer här en länk med Capio axess akutens svar till socialstyrelsen. Klart inte de gjorde fel. Är jag förvånad - Nej!
http://www.goteborgsfria.nu/artikel/87708
Strunt i det. Nu ska jag ut i det fina vädret med barnen och lilla Maja. Handla ska jag oxå göra för att kunna baka den lyxiga Martha Stewart kakan till min födelsedag " Sweet and salty cake" mmmm BMI explodering på G!

1 kommentar:

  1. Säger bara tre saker....
    Jag......basebollträ....mörkgränd....Dr...!!!!!
    Förlåt det blev fyra saker...men jag räknar så illa dessutom ljuger jag...men det gör ju hon också så det spelar väll ingen roll! ;)
    Kram o lycka till m baket...tänk på mig på torsdag, så tänker jag på Dig när jag vaknar!

    SvaraRadera