tisdag 4 oktober 2011

Back on track...eller nåt.


Så var det dax då. Att gå tillbaka till jobbet. Till det vanliga livet. Så som det var förr. Eller det kan ju aldrig bli som förut,som innan skitsjukdomen, men någorlunda i vanliga rutiner. Mitt liv fyllt med sjukhusbesök dagligen är ju bakom mig. Häromdagen slog det mig att för bara några månader sen var jag en skrutt. En människoskrutt. Nu känner jag att jag är nästan mig själv igen. Om man bortser från att skitsjukdomen har sabbat min arm..Men skit i det ! Jag gör allt vad som faller mig i smaken som vanligt ; ) Har ju köpt en träningskort för att motverka biverkningar från medicinen och återfå styrka. Kör Bodypump med flugvikter ; ) känns ändå 1000 gånger bättre att köra det än att kasta ärtpåsar på sjukgymnastiken.
Jag ska i vilket fall börja jobba så smått, redan till helgen : ) Ska bli skönt att träffa alla goa fina arbetskamrater igen! Jag har nog faktiskt en av världens bästa arbetsplatser.Undra hur många göteborgare det blir i helgen ?

2 kommentarer:

  1. Du är bäst helt enkelt! Hade gärna fött barn med dig i helgen :-)
    Ulle bulle

    SvaraRadera
  2. Ida ska ju föda hoppas hon kommer till dig i helgen.

    SvaraRadera